Alla inlägg under september 2011

Av Louise Andersson - 11 september 2011 20:57

Elias har varit här idag och han tog bussen hemvid tjugo i 4. 

Sen när jag gick hem från busstationen så mötte cajsa mig så drog vi hem till mig och tog en tur på moppen fast först så letade vi efter mina nycklar som jag är så bra på att hålla reda på...    efter det så drog vi hem och bakade chokladbollar.  Här har vi en go' bild på dom!


 I

 I

 I

V

    Nu ska jag ta en kopp te och spela angry birds och sen lägga mig i sängen och bara ta det lungt  


puss !   

Av Louise Andersson - 7 september 2011 16:14

fortfarande sjuk och de är inge roligt  

Men jag ska till skolan imorgon för då ska dom ta fotografier. Skönheten måste ju va med   thihi  


bjuder på en sjuk bild så får ni ha det så skriver jag när jag känner mig fräshare !

Har fått mitt mobilskal nu som jag beställde! Rosa såklart !      puss

Av Louise Andersson - 4 september 2011 16:53

ingen bra uppdatering för jag har inte mått så bra nu i helgen. Talar inte om varför men min mamma sa för de mesta att jag inte fick åka till elias på kvällen och jag skulle åka på morgonen så jag blev as pisst och visste inte va jag skulle göra. Idag har jag och cajsa varit på  filipstad marken. Träffade älskling och hans störda kompisar. Haha ja herregud... ( ingen kommentar) 


Detta fyndade jag !  

    Tyckte att den va as gullig. Jag och Cajsa har även åkt moppe idag igen. (igår med) fast idag så slirade vi inte lika mycket som vi gjorde igår. HAHA vi drog oss nästan i leran och så tappade vi nästan bort oss.. Idag när vi skulle åka till ngn jonathan och fixa en fest så hittade vi inte dit. Vi åkte fan nästan i hela deferfors men inte hittade vi, åkte fram och tillbaka överallt sen så gav vi upp.


Linnea ringde nyss och skrek att hon och jag skulle in till Degerfors och kolla på fotbollsmatchen där nu så jag springer och fixar mig. Kommer in bilder från matchen ikväll eller imorgon ! 


puss&hej saknar min elias babe ;(   

Av Louise Andersson - 1 september 2011 15:12

So nu, lyssnar på när hon berättar varför karl den XIV gustav hade en ägg kopp när han åt .. blablabla who cares??? Slutar snart och då hänger mathilda med hem :)) Puss

Presentation


hej!
Louise'andersson var namnet! Hoppas du gillar min blogg och läser den! Jag kommer att skriva om allt möjligt som går att skriva om !!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards