Direktlänk till inlägg 5 november 2011

"3 timmar senare" kommer fan inte på någon jävla rubrik!

Av Louise Andersson - 5 november 2011 13:27

Igår så öppnade jag och Ronja en tomteskum påse och kollade på Simsons.

Efter det så packade jag ur min väska eftersom att jag har varit hos älskling i 2 dagar. Var tvungen att åka till sjukhuset i örebro i fredags  morse vid 12 för jag slet av mig gipset och var tvungen att sätta på ett nytt. Hade ett trevligt skavsår i armvecket. Nu har jag ett svart i stället. Det passar bättre till alla kläder och det är mycket snyggare! Jag kommer opereras iaf för det har inte läkt något alls och det lär det ju inte göra på 3 veckor heller. 

Nu ska jag sminka och fixa Ronja för hon ska iväg på en halloween fest. Senare får vi besök.

Sen kommer älskling ikväll     älskar dig mest babe        

   

Här har ni en bild på tomteskum och det var underbart gott! Mamma gjorde även tomtegröt igår och det var också underbart gott ! 



Här har vi bilden på våran kortlek som jag och älskling gjorde! Vi hittade inte deras kortlek så då frågade jag elias om vi inte kunde göra en egen kortlek så vi gjorde en    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Andersson - 26 december 2011 14:47

min nya blogg heter www.minalldelesegnablogg.bloggplatsen.se där kan ni fortsätta mitt liv och vad som händer ! puss  ...

Av Louise Andersson - 26 november 2011 15:37

jag ska ta bort denna blogg för jag är inte tillsammans med elias längre så jag ska göra en ny men den skriver jag upp här senare. Ska inte operera armen så jag är as glad. moves like Jagger är låten idag !!       ...

Av Louise Andersson - 13 november 2011 18:56


                                              Roser som jag fick av älskling för vi hade 3 månader igår. Han kommer nu till helgen så då får han en stor och mysig överaskning av mig   älskar dig mest älsk...

Av Louise Andersson - 8 november 2011 10:33

black veil brides spelas i högtalarna och jag älskar dom och typ dör när jag ser dom spela ...   Har urininflamation igen så nu käkar jag antibiotika för det gör så jävla ont. Skiten har gått upp i ryggen så jag kan knappt gå ibland. Ska även til...

Av Louise Andersson - 5 november 2011 11:48


        I'm Five.       Thank you!       Really?       Don't trust me?       No, I know you're not fine.       Why..?       Because you said five, not fine...  ...

Presentation


hej!
Louise'andersson var namnet! Hoppas du gillar min blogg och läser den! Jag kommer att skriva om allt möjligt som går att skriva om !!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards