Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

trött på armen!

Av Louise Andersson - 25 oktober 2011 20:34

gud jag är så trött på bandaget ! det kliar och det skaver och bara är ivägen! Har bara lust att klippa av det... fast då hjälper det ju inte. 

Väldigt mycket stan denna vecka. Först i måndags (igår) var jag på stan med amanda & vi hade de jätte kul!  

Idag var jag på stan med klaudia och vi hade det också jätte kul !   Idag shoppade jag en ny parfym ( paris hilton) två spray burkar som jag   ska ha på fredag då vi ska bli emos och spela volley boll. Ska ha rosa och blått hår. Kommer äga soender alla ! 

Imorgon ska jag till stan (igen) med amanda (igen) och köpa tunna leggings för det glömde jag köpa idag  

Mitt efterlängtade paket från ellos kom idag! Dock så var inte bh:n med men den kommer den 10:e november! Blev as nöjd med trljan och kragen! Fick även med en "box" som man kunde lägga saker i och även sitta på så den står på mitt rum och så ska jag proppa ner alla mössor i den tror jag !   

Vi har även hälsovecka denna vecka. Kosti är nog den mensigaste lärare jag någonsin har träffat! OBS

Va hos älsklingen i helgen och hade de roligt as always   vi ska va hela lovet också   haha söta gubbar btw..

hahahahaha läste på kissies blogg att hon hade spytt av karlskoga mat. Hon får skylla sig själv när vi inte vill ha henne här. Då "råkar" vi glömma att några av mat ingredienserna gick ut 2009. moahahahaha! 


nu ska jag käka och sen bara ta de lungt och senare lägga mig ! 

pusstja!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Andersson - 26 december 2011 14:47

min nya blogg heter www.minalldelesegnablogg.bloggplatsen.se där kan ni fortsätta mitt liv och vad som händer ! puss  ...

Av Louise Andersson - 26 november 2011 15:37

jag ska ta bort denna blogg för jag är inte tillsammans med elias längre så jag ska göra en ny men den skriver jag upp här senare. Ska inte operera armen så jag är as glad. moves like Jagger är låten idag !!       ...

Av Louise Andersson - 13 november 2011 18:56


                                              Roser som jag fick av älskling för vi hade 3 månader igår. Han kommer nu till helgen så då får han en stor och mysig överaskning av mig   älskar dig mest älsk...

Av Louise Andersson - 8 november 2011 10:33

black veil brides spelas i högtalarna och jag älskar dom och typ dör när jag ser dom spela ...   Har urininflamation igen så nu käkar jag antibiotika för det gör så jävla ont. Skiten har gått upp i ryggen så jag kan knappt gå ibland. Ska även til...

Av Louise Andersson - 5 november 2011 13:27

Igår så öppnade jag och Ronja en tomteskum påse och kollade på Simsons. Efter det så packade jag ur min väska eftersom att jag har varit hos älskling i 2 dagar. Var tvungen att åka till sjukhuset i örebro i fredags  morse vid 12 för jag slet av mig...

Presentation


hej!
Louise'andersson var namnet! Hoppas du gillar min blogg och läser den! Jag kommer att skriva om allt möjligt som går att skriva om !!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards